שאלות ותשובות

  • מצאת דגם שאהבת? הקלק/י על כפתור “הוסף לסל הקניות”.
  • הפריטים יישמרו עבורך בסל הקניות (בעגלה) עד לסיום השופינג, כך שתוכל/י להמשיך להוסיף מוצרים לסל .
  • הקלק/י על הציור של סל הקניות בחלקו העליון של העמוד- שם יופיעו כל המוצרים שאהבת.
  • בחר/י את צורת המשלוח המועדפת עליך ואז הקלק/י על “בצע תשלום”.
  • ציינ/י את פרטייך האישיים ושדות החובה (*).
  • בחר/י אופן תשלום ,סמנ/י  את הסכמתך לתנאי השימוש ועבור/י להזמנה.
  • הזנ/י את פרטי אשראי והקלק/י על “תשלום”. האישור הזמנה יישלח אליך לאימייל.
  • משהו לא הלך כשורה? מעוניינ/ת לקבל סיוע ברכישה? לכל שאלה נוספת צרו איתנו קשר בוואטסאפ

קודם כל אנו מצטערים לשמוע כי המוצר לא עמד בציפיות שלכם. אך לא נורא! במידה ותרצו להחליף או להחזיר את המוצר ולקבל זיכוי, השתמשו במדבקת הגוביינא שקיבלתם עם המוצר.
שלחו לנו אותו (באריזתו המקורית) ללא עלות, בצירוף מכתב קצר עם פרטיכם האישיים וסיבת ההחלפה ואנו נשמח ליצור אתכם קשר לקבלת הזיכוי ו/או תיאום ההחלפה.
מעוניינים לקבל מידע נוסף? לכל שאלה נוספת צרו איתנו קשר בוואטסאפ

כמובן ! אתר BDBlocks.co.il מאובטח באמצעות הפרוטוקול SSL כך שלא ניתן לדלות כל פרטים או מידע במעבר בין הדפדפן שבו אתם משתמשים לבין האתר.
אנו בקבוצת בן דרור מחויבים כי האתר מאובטח באמצעות תקני האבטחה המחמירים ביותר בעולם  כך שחווית הקנייה תהיה בטוחה, מהנה וחסויה.
מעוניינים לקבל מידע נוסף? לכל שאלה נוספת צרו איתנו קשר בוואטסאפ

כמובן, מדיניות התשלומים באתר הינה:

  • רכישה בסכום של 200 ש”ח מאפשרת חלוקה לעד 2 תשלומים
  • רכישה בסכום של 300 ש”ח מאפשרת חלוקה לעד 3 תשלומים
  • רכישה בסכום של 400 ש”מ מאפשרת חלוקה לעד 4 תשלומים
  • רכישה בסכום של 500 ש”ח מאפשרת חלוקה לעד 5 תשלומים

מעוניינים לקבל מידע נוסף? לכל שאלה נוספת צרו איתנו קשר בוואטסאפ

במידה וההזמנה עוד לא יצאה מהמחסנים שלנו, ניתן יהיה לשנות את שיטת השילוח. צרו איתנו קשר בוואטסאפ.

אין שום בעיה!

נשמח לעמוד לשירותכם צרו איתנו קשר בוואטסאפ.
או דרך דף ביטול עסקה באתר.

בכדי להוסיף עוד מוצרים להזמנה קיימת, יש ליצור הזמנה חדשה באתר ולאחר מכן ליצור קשר עם מחלקת שרות הלקוחות שלנו, לטובת איחוד ההזמנות.
*לתשומת לבכם רק במידה וההזמנה הראשונה לא יצאה כבר לשילוח, ניתן יהיה לאחד משלוחים.
לכל שאלה נוספת צרו איתנו קשר בוואטסאפ

ההתחברות לחשבון האישי שלך באתרנו באמצעות אימייל וסיסמה, מאפשרת גישה למעקב אחר הזמנות. גש ל”החשבון שלי” ובחר “ההזמנות שלי”. לפניך שלושה סטטוסים :

  • סטטוס ‘בטיפול’ – מחלקת ההזמנות שלנו בודקת את נתוני ההזמנה שלך.
  • סטטוס ‘הושלם’ – ההזמנה אושרה ונשלחה ללקוח.
  • סטטוס ‘ביטול’ – ההזמנה בוטלה ולא תשלח ללקוח.

לכל שאלה נוספת צרו איתנו קשר בוואטסאפ

בשלב האחרון של תהליך הרכישה באתר יוצגו לך פרטי מספר ההזמנה ולאחר מכן מעבר לעמוד “הזמנתך התקבלה בהצלחה”. מומלץ להיות רשום במערכת שלנו (באמצעות הזנת פרטי אימייל וסיסמה), כדי שתוכל בכל רגע נתון לגשת לחשבונך, לבחור ‘ההזמנות שלי’ ולבדוק את סטטוס ההזמנות.
לכל שאלה נוספת צרו איתנו קשר בוואטסאפ

בכדי לבצע הזמנה באתרנו אינך חייב להיות רשום במערכת, ההזמנה תבוצע על סטטוס “אורח”.
אנו ממליצים כן להירשם לאתר כדי לראות ולבצע בקרה אחר ההזמנות שלך.

לכל שאלה נוספת צרו איתנו קשר בוואטסאפ

ההזמנה תסופק אליך בין 2-5 ימי עסקים (ימי חול, ראשון עד חמישי, ואינם כוללים שישי, שבת, ערבי חג וחול המועד, לא כולל יום ההזמנה) ממועד העברת המשלוח לחברת השליחויות, אך אנו עושים את מרב המאמצים בכדי שהיא תגיע קודם לכן.
לכל שאלה נוספת צרו איתנו קשר בוואטסאפ

באתר BdBlocks הזמנה יכולה להתבצע ע”י כל אדם שמלאו לו 16 שנים. יש להציג תעודה מזהה, במעמד קבלת המשלוח.
לכל שאלה נוספת צרו איתנו קשר בוואטסאפ

במידה והמוצר שהזמנתם אינו במלאי אנו נדאג להתקשר אליכם ולעדכן. מעוניינים לקבל מידע נוסף? לכל שאלה נוספת צרו איתנו קשר בוואטסאפ

כמובן. המחירים באתר כוללים מע”מ.

התשלום באתר מתבצע באמצעות כרטיסי אשראי, להלן:

  • VISA
  • AMERICAN EXPRESS
  • MASTER CARD
  • ISRACARD

האפשרויות למשלוח באתר BdBlocks הן:

  • משלוח חינם (דואר שליחים) – ברכישת מוצרים בשווי מעל 299 ש”ח.
  • דואר שליחים – משלוח בשירות מהיר בעלות 30 ש”ח.
העבירו אותי לצ'אט
1
וולקם! איך נוכל לעזור לך? :)
close-menu