24 פברואר 2020

האם ניתן לעקוב אחר מצב ההזמנה שלי?

ההתחברות לחשבון האישי שלך באתרנו באמצעות אימייל וסיסמה, מאפשרת גישה למעקב אחר הזמנות. גש ל”החשבון שלי” ובחר “ההזמנות שלי”. לפניך שלושה סטטוסים :

  • סטטוס ‘בטיפול’ – מחלקת ההזמנות שלנו בודקת את נתוני ההזמנה שלך.
  • סטטוס ‘הושלם’ – ההזמנה אושרה ונשלחה ללקוח.
  • סטטוס ‘ביטול’ – ההזמנה בוטלה ולא תשלח ללקוח.
לכל שאלה נוספת צרו איתנו קשר בוואטסאפ

העבירו אותי לצ'אט
1
וולקם! איך נוכל לעזור לך? :)